Just a la mateixa hora, a les 8.30 h d'avui dilluns, se n'interceptava una altra, amb quatre ocupants, a la Colònia de Sant Jordi
Imatge d'arxiu.
275Interceptades dues embarcacions amb un total de 13 persones migrants des del nord d’Àfrica, que han arribat a les costes de les Balears aquest dilluns a primera hora del matí. Totes dues han estat localitzades a la mateixa hora, passades les 8.30 h, una a Eivissa i l’altra a Mallorca.
En el cas de la Pitiüsa major, la barca transportava nou persones i han estat rescatades per Salvament Marítim, a 45 milles (72,4 km) del sud-oest d’Eivissa. Just a la mateixa hora, era interceptada una altra, amb quatre ocupants, a la Colònia de Sant Jordi. En aquest cas, ja a terra, han actuat efectius de la Guàrdia Civil i la Policia Local de Santanyí.
En tots els casos són persones d’origen magrebí. Es dona la circumstància que molt a prop d’aquest punt, a la platja des Carbó, a Santanyí, varen ser localitzats aquest diumenge horabaixa 12 migrants més. En total, per tant, en les darreres hores han arribat a les Illes per aquesta via 25 persones.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte