Es presentarà el pròxim 19 de maig a la sala Ochoymedio de Madrid
‘Otra vez’, un tema insolent i electrònic que beu de la Ruta Destroy de principis dels anys 90 i que s’inspira en la contracultura ‘ravera’ de la mateixa dècada, és el títol del primer single del pròxim disc de l’artista mallorquina Samantha Hudson.
‘AOVE’, nom del disc i sigles d'”Atrevida, Obscena, Violenta i Explícita”, es presentarà el 19 de maig a la sala Ochoymedio de Madrid, i es consolidarà amb l’espectacle musical ‘AOVE BLACK LABEL’ el 17 de juny en l’edició especial 30è aniversari del Festival Sónar de Barcelona.
L’EP combina estils com el techno i el hardbass. El seu repertori promet consolidar-se com el treball més ambiciós i millor realitzat de Hudson. Així mateix, ‘Otra vez’ transmet una refrescant i divertida narrativa, que mescla l’emblemàtic estil irreverent de Samantha amb els codis sonors més candents de la Generació Z.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto