Noves tempestes: cauen més de 70 l/m² en una hora a Mallorca
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa
Es presentarà el pròxim 19 de maig a la sala Ochoymedio de Madrid
436
‘Otra vez’, un tema insolent i electrònic que beu de la Ruta Destroy de principis dels anys 90 i que s’inspira en la contracultura ‘ravera’ de la mateixa dècada, és el títol del primer single del pròxim disc de l’artista mallorquina Samantha Hudson.
‘AOVE’, nom del disc i sigles d'”Atrevida, Obscena, Violenta i Explícita”, es presentarà el 19 de maig a la sala Ochoymedio de Madrid, i es consolidarà amb l’espectacle musical ‘AOVE BLACK LABEL’ el 17 de juny en l’edició especial 30è aniversari del Festival Sónar de Barcelona.
L’EP combina estils com el techno i el hardbass. El seu repertori promet consolidar-se com el treball més ambiciós i millor realitzat de Hudson. Així mateix, ‘Otra vez’ transmet una refrescant i divertida narrativa, que mescla l’emblemàtic estil irreverent de Samantha amb els codis sonors més candents de la Generació Z.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa
Enguany s'hi preveuen devers 37 milions de passatgers