Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Menorca és la primera illa que buida la seva UCI des de l'esclat de la pandèmia i acumula 22 dies sense nous contagis
L’UCI de l’Hospital Mateu Orfila de Menorca ha quedat completament buida després que aquest dijous capvespre en Valentí, pacient de 68 anys que feia 83 dies que estava ingressat per la Covid-19, fos traslladat a planta. Amb una banda de campió i aclamat pel personal sanitari que l’ha atès i per la seva dona, se’l traslladà a planta per acabar de recuperar-se. Hi va ingressar el dia 22 de març.
Menorca és la primera illa que buida la seva UCI des de l’esclat de la pandèmia i acumula 22 dies sense nous contagis. Des de l’inici de la crisi sanitària, 13 pacients han passat per cures intensives, 7 dels quals han perdut la vida.
Actualment ja només hi queden 2 pacients actius de coronavirus a Menorca, tots ells ingressats en planta a l’hospital. De fet, aquest divendres s’ha registrat una alta, la d’una dona resident al geriàtric des Mercadal que havia estat hospitalitzada.
El pacient menorquí que ha estat dos mesos a la UCI: ‘La vida m’ha donat una nova oportunitat’
Arranz: “Les dades epidemiològiques són optimistes de cara al canvi cap a la fase 3″
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc