El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El veïnat arriba a la seva casa sense tenir encara llum i estudia reclamar indemnitzacions
Després de dos dies han pogut tornar a la seva casa els veïnats desallotjats de l’edifici ubicat al carrer de Simó Ballester número 15 de Palma. Els tècnics de l’Ajuntament han donat el vistiplau després de revisar-ne l’estructura. Tot i que ho han fet sense subministraments, a mitjan dematí d’aquest dilluns, ja tenien llum. Ara, els afectats estudien reclamar indemnitzacions.
A les 09.30 d’avui dilluns, alguns dels veïnats dels 14 habitatges que té la finca esperaven l’arribada de l’arquitecte municipal. Els tècnics han començat la seva revisió pel solar en obres de devora l’edifici. El mateix per on l’aigua, procedent de la canonada rompuda de la plaça del Fortí, es va filtrar per un forat provocat per les obres fins al seu soterrani.
El garatge, que estava negat per complet el passat dissabte horabaixa, ha estat el segon lloc que els tècnics han visitat i han pogut comprovar-ne les conseqüències. Després han revisat els pisos. En sortir, han comunicat la seva decisió als veïnats: l’estructura no està afectada i hi han pogut tornar, això sí, sense aigua ni llum. I ara estudiaran reclamar indemnitzacions.
A mitjan dematí, però, han recuperat la llum tot i que l’ascensor no es pot fer servir perquè ha quedat totalment negat. Tardaran més temps en recuperar el subministrament d’aigua.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals