Són ja una dotzena els cossos sense vida trobats en distints punts de la costa de les Illes Balears aquest 2025
Moment del rescat d'un cadàver en avançat estat de descomposició a Platja de Palma aquest dilluns. Foto IB3
73La Guàrdia Civil investiga l’aparició del cos d’un home en avançat estat de descomposició a Cala Mesquida, a Capdepera, aquest dilluns capvespre. Segons ha transcendit l’home duia posada una armilla salvavides de color taronja i anava sense cap mena de documentació que permeti conèixer la seva identitat.
Amb aquest ja són una dotzena els cossos sense vida que s’han localitzat en distints punts de la costa de les Illes Balears aquest 2025. Els primers cossos van aparèixer a la costa de Formentera, però després han anat apareixent altres cadàvers o restes humanes en diferents punts de Mallorca, Eivissa i també Menorca.
La hipòtesi principal és que els cossos pertanyen a migrants que intentaven arribar a les Illes Balears. Ara estan pendents dels resultats de les autòpsies i les proves d’ADN per poder determinar la seva identitat.