Logo IB3N
X

Un ampli dispositiu desallotja els últims inquilins de casa Lola

La propietat netejarà la finca, posarà seguretat per evitar altres ocupacions

27/10/2026

Un ampli dispositiu desallotja els últims inquilins de casa Lola

7

Ja s’ha executat l’ordre de desallotjament que hi havia sobre casa Lola, al municipi de Sant Josep. Aquest estiu hi havien arribat a viure més de 200 persones; avui, però, només en quedaven 3 que han sortit pel seu peu.

Policia Local i Guàrdia Civil han entrat amb un ampli dispositiu. Només hi quedaven tres persones que n’han sortit per si mateixes. Una d’elles ha explicat que pagava 700 euros anuals per viure a una caravana i que la propietat en tenia coneixement, però l’advocat de la propietària, Paquita Ordóñez, ho nega.

L’advocat Joan Carles Rodríguez ha explicat que ara netejaran la finca, posaran seguretat per evitar més ocupacions i hi posaran gent a viure de forma legal per evitar més ocupacions. A més, tenen altres processos judicials en marxa per desallotjar finques que tenen ocupades a la zona des Canar, a Santa Eulària.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT