Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

És el segon rebrot registrat a les Pitiüses després del produït en una festa a Eivissa amb deu contagis i fins a dotze contactes en seguiment
EFE/Federico Anfitti
40Un brot de coronavirus en un entorn laboral ha provocat cinc casos positius a Formentera, segons ha informat la Conselleria de Salut.
En aquests moments, els equips de rastreig estan treballant en la localització de contactes. Si bé, per respecte a la privacitat de les persones contagiades, Salut no ha confirmat el nom del local afectat.
És el segon rebrot registrat a les Pitiüses després del produït en una festa a Eivissa amb deu contagis i fins a dotze contactes en seguiment. Fins al divendres les Pitiüses mantenien 13 casos actius de COVID-19.
la Conselleria de Salut ha comunicat a en aquests moments no hi ha cap persona afectada ingressada i tots els casos són lleus.
Unes 40 persones donen negatiu a les proves PCR arran del segon brot de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia