"Han arribat tres barques una mica diferents, més grans, amb més motor i més ràpides" Alfonso Rodríguez, delegat del Govern, a IB3
Imatge d'arxiu d'una pastera arribada a la costa de Formentera. Foto IB3
393Una “embarcació irregular taxi” ha envestit una llanxa de la Guàrdia Civil en aigües de Formentera, segons ha confirmat aquest dimarts el delegat del Govern a les Balears, Alfonso Rodríguez, en una entrevista al programa Al Dia d’IB3 Ràdio. Rodríguez ha explicat que “aquest dilluns s’ha registrat una arribada de tres llanxes una mica diferents, en comptes de quatre metres tenien sis mestres, una mica més de motorització i, per tant, més ràpides“.
Segons ha explicat, la Guàrdia Civil ha fet “molt bona feina” en poder detenir els patrons i rescatar els migrants.
No obstant això, ha explicat que durant un intent de fugida es va produir la col·lisió i de moment hi ha un detingut i s’està pendent de confirmar si una altra persona resulta també detinguda per patronejar una de les naus. “Hi ha un treball molt interessant i molt responsable de la Guàrdia Civil i de la Policia Nacional en la identificació, així com de Salvament Marítim i de Creu Roja“, ha assenyalat.

El delegat del Gover, Alfonso Rodríguez, al programa ‘Al Dia’ d’IB3 Ràdio. Foto Delegació del Govern
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El web IB3.org/directe oferirà aquest dimecres una cobertura especial de la jornada gran de les festes de Ciutadella, amb connexions en directe i la retransmissió íntegra dels principals actes
La petita estava ingressada a l'UCI Pediàtrica de Son Espases