Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
En tota la setmana, hauran accedit a Son Valentí unes 18.000 persones, mentre que altres anys n'hi anaven 25.000 només el dia 1 de novembre
EFE/Mariscal
97El cementeri de Palma té 5.000 reserves fetes per al Dia de Tots Sants, una xifra cinc vegades més baixa a l’assistència habitual d’altres anys. Per aquest motiu, la imatge que presentava Son Valentí era impròpia d’un 1 de novembre. No hi havia cues ni aglomeracions ni renou.
L’únic so que destacava a l’entrada era el dels codis QR, necessaris per accedir al recinte. Les entradaes estaven controlades tant en cotxe com a peu, però també les sortides per saber en tot moment quin era l’aforament real.
El gerent de l’Empresa Funerària Municipal de Palma, Jordi Vila, ha destacat que la crida a visitar les tombes durant la setmana ha funcionat. Entre dilluns i dijous, han estat 8.000 les persones que s’han acostat al cementiri, mentre que entre divendres i diumenge n’han estat 10.000 més. En total, en tota la setmana, hauran passat per Son Valentí unes 18.000 persones, mentre que altres anys n’hi anaven 25.000 només el dia 1 de novembre.
Cementiris sense aglomeracions a Eivissa
Poques visites als cementiris el primer dia del cap de setmana de Tots Sants
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada