L'Associació Balear d'Immobiliàries condemna les pintades i es defensen, "no som el problema"
Una de les immobiliàries vandalitzades en una fotografia distribuïda per ABINI.
517Diverses agències immobiliàries de Mallorca han aparegut aquest divendres amb pintades i atacs vandàlics a les seves façanes. Són almanco quatre oficines diferents que han patit els atacs, amb la paraula “culpable” pintada amb esprai en els seus aparadors. En una de les oficines, també han tapat el pany per dificultar-hi l’accés. Es dona la circumstància que tres de les immobiliàries vandalitzades es troben en el nucli de Portals Nous, a Calvià, a poca distància les unes de les altres.

L’Associació Balear d’Immobiliàries Nacionals i Internacionals, ABINI, ha emès un comunicat denunciant els atacs i manifestant la seva “condemna enèrgica”. Asseguren que amb “aquests atacs s’acusa falsament el sector immobiliari de ser el responsable de l’emergència residencial que es viu a les Balears”.

En el comunicat difós per ABINI, asseguren que “les immobiliàries no som el problema, sinó part de la solució” i afegeixen que han estat “els primers a fer una passa endavant” i posar-se “enfront davant la situació d’emergència residencial“.

La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari