Curiosos i coneguts s'han acostat a la zona zero en senyal de comiat
Des de primera hora del matí, Platja de Palma és un continu anar i venir de gent i de flors. Familiars, amics i coneguts de les víctimes s’han apropat al local esfondrat per acomiadar-se una darrera vegada davant la mirada dels vianants. Una parella alemanya sopava en el restaurant quan es va esfondrar i es commocionen quan recorden l’accident.
Entre els curiosos, veïnats i turistes es demanen què ha passat, consternats per la notícia. No són els únics que especulen. Algun arquitecte jubilat i constructors també barregen les seves hipòtesis.
Per un instant, l’aturada ràpida dels bombers per fer una ullada ha allunyat les mirades de la zona zero. Tot continua precintat i aquest dissabte no s’espera cap inspecció dels tècnics. A pocs metres, podria ser un dia de platja qualsevol. La imatge contrasta amb l’expectació mediàtica: mitjans nacionals i internacionals en espera d’informar de la darrera hora.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
El sector de l’hostaleria comença a emprar-la, sense cap efecte en els llocs de treball
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar