Les altres víctimes són tres dones, dues turistes alemanyes i una treballadora del local
Moment en que Abdoulaye Diop rebia la condecoració per part dels regidors de l'Ajuntament de Palma.
584Entre les quatre víctimes de l’esfondrament a Platja de Palma hi ha Abdoulaye Diop, un resident d’origen senegalès, de 44 anys, molt conegut en aquesta zona turística. L’any 2018 va ser condecorat per l’Ajuntament de Palma, en la diada de la Policia Local, perquè mesos abans, a finals del 2017, va salvar un banyista que s’ofegava a la mar. La seva pèrdua ha consternat la comunitat senegalesa de s’Arenal.
Una altra de les víctimes mortals és una treballadora de l’establiment, nascuda a Navarra, de 23 anys.
Les altres dues víctimes mortals són dues turistes d’origen alemany de 20 i 30 anys.
A més, la policia està identificant les 16 persones ferides de diferent consideració, la majoria de les quals serien clients d’origen estranger, i que foren derivats a diferents hospitals públics i privats. A hores d’ara, 8 persones continuen ingressades, totes de nacionalitat holandesa. L’Ajuntament de Palma ha anunciat que sufragarà els costos funeraris dels dos residents morts en l’esfondrament.
View this post on Instagram
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic