El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Nova York ha fet un homenatge a les víctimes dels atemptats i al Pentàgon s'ha desplegat una gran bandera dels Estats Units i s'ha cantat l'himne
Avui fa 20 anys d’aquell atemptat que va canviar la història. Els Estats Units recorden les víctimes dels atacs contra les Torres Bessones de Nova York i el Pentàgon. És la primera vegada en què aquesta commemoració es fa sense tropes nord-americanes a l’Afganistan.
Un gran buit enmig de Manhattan, i una notable presència de les forces de seguretat. És part del que ens va deixar aquell 11 de setembre. Vint anys després, Nova York es blinda per evitar qualsevol incident. Segons la governadora, és un cap de setmana especialment vulnerable.
El president Joe Biden va fer ahir a les xarxes socials una crida a la unitat. Fa devers dues hores que han sortit els primers rajos de sol a Nova York, i així es veia el memorial dels atemptats. Avui, escenari d’homenatges a les víctimes. Mentrestant, al Pentàgon, s’ha desplegat aquesta gran bandera dels Estats Units, i s’ha cantat l’himne. Allà, van matar 184 persones entre funcionaris del departament de Defensa i gent que anava a l’avió que va xocar contra l’edifici. El principal acte serà just al lloc on s’aixecaven les Torres Bessones. Allà mataren unes 1.700 persones. El minut de silenci ha de començar d’aquí a uns moment, i ja hi han arribat molts dels assistents.
“Els americans anaren a l’Afganistan per eliminar els talibans i el terrorisme. Se’n tornen deixant-los al poder, i amb un atemptat a l’aeroport”
20 anys de l’atemptat de l’11-S
20 anys de l’11-S: la cronologia del dia en què el món sencer va canviar
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits