La principal hipòtesi és que podria tractar-se d'un dels dos tripulants del veler desaparegut fa 8 dies quan feia la travessia entre Menorca i Mallorca
La Guàrdia Civil ha localitzat el cos sense vida a Cala Falcó, a la costa de Manacor. Passades les 13.30 hores l’han aconseguit treure de l’aigua i deixar-lo a terra. Segons la Benemèrita, el cos es troba en avançat estat de descomposició i caldran proves d’ADN per identificar-lo. L’operatiu de recerca es va posar en marxa ahir horabaixa quan es va alertar l’112 de l’aparició d’un cadàver surant, entre s’Illot i Cala Morlanda. El cos que es va veure portava armilla salvavides.
Les males condicions meteorològiques varen impedir ahir acostar-se a la zona. Avui les tasques s’han reprès amb efectius de Salvament Marítim, un helicòpter i el Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil. El cos s’ha localitzat a cinc milles nàutiques del lloc d’on s’havia donat l’avís. La principal hipòtesi és que podria tractar-se d’un dels dos tripulants del veler desaparegut fa 8 dies quan feia la travessia entre Menorca i Mallorca.
Si está en avanzado estado de descomposición no creo que sea uno de los tripulantes del velero
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona
Són un jove que ha patit un accident de moto i una filleta de 2 anys atropellada