La suspensió de les vagues convocades per als dies 5 i 10 ha derivat de la reunió entre UGT i Aena aquest dimecres al Servei Interconfederal de Mediació i Arbitratge
170
La vaga convocada per als treballadors del servei de terra en els aeroports d’Aena per als dies 5 i 10 de desembre ha estat desconvocada aquest dimecres. La suspensió de la convocatòria s’ha produït després d’una reunió entre el sindicat UGT i Aena al Servei Interconfederal de Mediació i Arbitratge.
El sindicat UGT va convocar aquesta vaga per als treballadors dels serveis de handling en protesta per la situació generada després de la resolució del concurs per a aquest servei. El sindicat assenyalava que la situació generada pel fons del concurs “no ha fet més que aixecar més incertesa” sobre l’estabilitat laboral del sector.
UGT subratllava, en el moment en el qual va anunciar la convocatòria, que Aena continuava “sense establir un compromís real, concret i clar” sobre com actuar davant les situacions d’incompliment del conveni, limitant-se a ser “un gestor d’adjudicacions”.
Així, al·legava que en els últims 7 anys s’han produït “una sèrie d’incompliments en matèria laboral per part de totes les empreses, que s’han reflectit en milers de demandes, conflictes col·lectius i convocatòries de vaga”. A més, destaquen que s’han adjudicat llicències a empreses que “ja incomplien el conveni laboral”.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle