Així ho publica un estudi de la financera especialitzada en el mercat immobiliari UCI, Unió de Crèdits Immobiliaris
Imatge d'arxiu.
97El 62% dels compradors d’habitatge durant aquest any a les Balears són ciutadans estrangers, segons un estudi de la financera especialitzada en el mercat immobiliari UCI (Unió de Crèdits Immobiliaris), que assenyala que les adquisicions de cases per ciutadans d’altres països s’ha reduït en 9 punts respecte a 2022.
L’anàlisi assenyala que el 38% dels compradors estrangers d’habitatge en l’arxipèlag són alemanys, un 25% són britànics i un 13%, estatunidencs.
En la consulta realitzada als agents immobiliaris en què es basen aquestes dades, el 71,4% d’ells considera que en 2023 el mercat es mantendrà estable quant al nombre d’operacions. Una proporció similar de professionals del sector considera improbable que baixin els preus de l’habitatge.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues