Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Des que es decretà el primer estat d'alarma, els ports espanyols no han acollit cap creuer
Des que es decretà el primer estat d’alarma, els ports espanyols no han acollit cap creuer. A partir de la setmana que ve, les Canàries en rebrà els primers, dia 5 de novembre, però que només operaran entre les illes. Unes proves que les navilieres volien posar en marxa a Balears per començar a preparar la temporada 2021, però que el Govern ha desestimat de moment. Els consignataris calculen pèrdues d’uns 500 milions d’euros aquesta temporada.
Les navilieres demanen al Govern que les escolti. Diuen que s’han autofinançat els protocols sanitaris. A més, els creuers reduiran la capacitat al 50% i faran proves PCR a tothom que hi pugi.
El turisme de creuers és una gran font d’ingressos per a les Illes. Segons el darrer estudi l’any 2015, el turisme de creuers suposava un impacte econòmic de 224 milions d’euros anuals només a Palma.
Des que va començar l’estat d’alarma s’han cancel·lat a les Illes més de 600 escales.
Medi Ambient aprova l’ampliació de l’Estació Marítima número 4 de Palma
Els creuers tornen però esquiven les Balears
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen
Pollença és l'únic poble que conserva aquesta tradició, que enguany protagonitzaran les germanes Marta i Júlia Llobera