Educació assumirà el 80% del cost i els ajuntaments, la resta
Després d’anys de reivindicacions, els alumnes que cursen batxillerat a Sineu i que viuen a altres pobles tendran transport escolar gratuït. En una reunió celebrada aquest dimecres matí, els responsables de la Conselleria d’Educació han arribat a un acord amb els ajuntaments implicats i dilluns ja es posarà en marxa. La comunitat educativa de l’IES Sineu ha celebrat la decisió, que consideren molt necessària, per la manca de transport públic que hi ha a la comarca.
La mesura beneficiarà 157 alumnes i costarà uns 120.000 euros. Educació s’ha compromès a sufragar-ne el 80% i la resta l’aportaran els ajuntaments, en funció del nombre d’alumnes. Finalment, la proposta no inclou estudiants de formació professional. En qualsevol cas, la solució és provisional, ja que, amb vista al curs que ve, la Conselleria vol modificar el Decret 30/23 de 22 de maig, pel qual es regula el transport escolar, per garantir-ne la gratuïtat a tots els estudiants de batxillerat a partir del curs 2023-2024.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva