Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Nombrosos assitents a la primera jornada del festival d'arquitectura de Palma
Aferrat a la Via de Cintura de Palma apareix un edifici en construcció que no compleix els cànons dels habitatges socials. Les parets de marès mallorquí ens evoquen una casa de poble quan, en realitat, som al barri de l’Amanecer. És un dels plats forts del festival Openhouse que ens mostra com l’arquitectura avantguardista pot esdevenir una recuperació del patrimoni cultural.
El projecte de l’arquitecte Carles Oliver també fomenta l’estalvi energètic. Aïllaments amb posidònia i cotó ajuden a mantenir la temperatura i estalviar electricitat.
I a l’exterior els habitatges socials del carrer d’Ignasi Barraquer ens mostren parets de pedra construïdes a l’antiga.
Del Camp Nou a l’Hotel Araxa: l’arquitectura de Francesc Mitjans
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes