societat
A Menorca encara no s’ha tancat la crisi a la Unitat de Cures Intensives. Tamara Contreras, la directora mèdica de l’hospital Mateu Orfila, ha denunciat davant el Col·legi de Metges el cap del Servei, Ramón Fernández-Cid i altres facultatius.
Segons Contreras, Fernández-Cid ha compartit a Facebook ‘amenaces, insults i vexacions’ que uns altres tres metges havien escrit sobre ella a la mateixa xarxa social. En la denúncia demana a la Comissió Deontològica que els expedienti, ho comuniqui a la conselleria de Salut i, fins i tot, que el cas es remeti a Fiscalia.
El Col·legi ha donat una setmana a Fernández-Cid perquè retiri els comentaris i es retracti, tot i que alguns d’aquests missatges ja s’han eliminat.
La crisi al Mateu Orfila: una cronologia dels fets
SIMEBAL es desmarca de la petició de l’hospital Mateu Orfila de fer dimitir el gerent
Els treballadors del Mateu Orfila insisteixen en la dimissió de la gerència
Fernández-Cid continuarà com a cap de l’UCI del Mateu Orfila
Els treballadors de la UCI del Mateu Orfila apunten ara a la directora mèdica i en demanen la dimissió
Cercador |
Al maig tindrà lloc l'acte institucional amb un recital al Teatre Principal
L'acte inaugural del curs, celebrat de manera telemàtica, també ha servit per fer balanç posar en valor la seva tasca
Les cinc persones que es van vacunar de manera irregular també s'inclouran en aquesta segona tanda
L'actual planta de Cemex a Lloseta passarà a generar hidrogen renovable i aquesta nova infraestructura permetrà distribuir-lo