Hi participen més de 300 empreses i també se celebrarà a Menorca i Eivissa
La fira Horeca, especialitzada en el sector de l’hoteleria i la restauració, ha començat aquest dilluns al Velòdrom Illes Balears de Palma. Fins dimecres, més de 300 empreses hi presenten els seus productes i serveis. És, diuen les empreses, una jornada de feina distesa per consolidar la relació amb els clients més enllà del ritme frenètic de la temporada turística. també una oportunitat per presentar les novetats.
Entre els empresaris, la manca de personal qualificat és, diuen, la principal dificultat que tenen ara mateix les empreses del sector. Per fer front a aquesta mancança, algunes empreses contracten personal durant tot l’any per assegurar les plantilles qualificades durant la temporada turística.
Una altra de les lamentacions del sector és que, asseguren, el producte local sigui més reconegut a fora que a les Illes Balears.
La fira té més de 300 empreses i durant els tres dies espera rebre més de 16.000 visitants. La fira es celebrarà a Menorca el 11, 12 i 13 de març i a Eivissa el 24, 25 i 26 de març.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi