L'Ajuntament anuncia nous projectes en aquesta zona per obrir el port a la ciutat
Autoritat Portuària assegura que la primera fase de la reforma del passeig Marítim de Palma que actualment està en marxa estarà enllestida per Setmana Santa a final de març. La resta, a finals de 2024. A més d’eixamplar voreres a banda i banda i suprimir un carril a la circulació, s’hi plantaran 1.800 arbres nous.
Per la seva banda, l’Ajuntament de Palma anuncia nous projectes en aquesta zona per obrir el port a la ciutat. El batle Jaime Martínez, però, no ha volgut revelar-ne més detalls. Només ha dit que l’equip de govern de Cort té moltes idees que traslladarà a l’Autoritat Portuària. L’objectiu és obrir la ciutat al port i a la mar.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues