El Govern espera la resposta de l'Estat en les pròximes hores
EFE
209L’executiu assegura que les illes estan aconseguint tombar la corba dels contagis, però demana que no es cometin imprudències per evitar donar passes enrere. Amb la mirada posada a Madrid, l’executiu de les illes espera resposta perquè totes les illes passin a la fase u dilluns que ve, inclosa Mallorca, tot i que la petició es va efectuar més tard que amb Menorca i Eivissa.
El Govern reitera que estam preparats per donar una passa endavant en la desescalada. El govern ha confirmat avui que els hotels de les illes no podran obrir si no existeix una ordre ministerial al respecte. En el cas de Formentera, que ja es troba en fase 1, només pot estar en marxa la part de restauració.
En matèria de connectivitat, la portaveu Pilar Costa ha recordat que les restriccions es mantenen i que només estan prevists els moviments entre illes per qüestions sanitàries o de feina.
Sis nous contagis de coronavirus a Balears, 1.935 en total
Diari de l’estat d’alarma. Jornada 55: ERTOs fins al 30 de juny
El Consell d’Eivissa demana un protocol de control en aeroports i ports
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be