Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Els plànols de les obres d’ampliació i remodelació de l’Aeroport de Palma.
52MÉS per Mallorca ha reiterat el seu rebuig a “qualsevol” ampliació de l’aeroport de Palma “encaminada a absorbir més trànsit aeri” i ha demanat la “paralització immediata” del procés d’adjudicació.
Aquesta setmana IB3 Notícies ha anat avançant que AENA està a punt d’adjudicar el gruix de les obres d’ampliació i remodelació de l’aeroport.
En aquest context, el portaveu adjunt de MÉS per Mallorca al Parlament, Josep Ferrà, ha recordat que la Cambra, a proposta de la formació, “ja s’ha pronunciat en dues ocasions contra l’ampliació i ha reclamat que qualsevol intervenció en aquesta infraestructura sigui consensuada amb el Govern”.
“Resulta inexplicable que des de Madrid no es tingui en compte el rebuig social i institucional, el Govern central no creï en la diversificació econòmica ni en el canvi de model, ens condemna al monocultiu turístic i a la massificació”, ha lamentat.
En aquest sentit, ha considerat que, sumat al context actual de crisi econòmica i emergència climàtica, és “més necessari que mai” que l’Estat reculi en les seves intencions de seguir endavant amb un projecte que preveu un increment del 14 per cent del trànsit aeri.
“Convivim amb la massificació turística i el pla director de l’aeroport és de 2001, amb avaluació ambiental dels anys 90, i és evident que el context social, ambiental i econòmic ha canviat radicalment”, ha subratllat el portaveu. Per això, ha cregut “necessària” una nova avaluació ambiental per a desenvolupar els projectes.
Finalment, Ferrà ha indicat que l’aeroport de Palma “no pot ser una màquina de crear ingressos que se’n van a Madrid sense retorn, i a més AENA té un deute històric amb Mallorca i Balears”, uns diners amb el qual es podria finançar “el tramvia de Palma o el Tren de Llevant”, ha exemplificat.
Les claus sobre el projecte d’ampliació que vol fer AENA a l’Aeroport de Palma
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Segons ha pogut saber IB3 Notícies, la víctima és de nacionalitat estrangera i vivia en aquesta finca situada a prop de l'hipòdrom