Miquel+Montoro%2C+a+Cala+Rotja%2C+i+Antoni+Ballador%2C+a+Can+Picafort

25 07 2025

Miquel Montoro, a Cala Rotja, i Antoni Ballador, a Can Picafort

En el tercer programa de Capfico els presentadors Antònia Ferrer i Jaume Colombàs continuaran cercant la millor platja de les Illes, amb aquesta nova aposta d’estiu a través d’un format fresc, divertit, de proximitat i que aposta per l’entreteniment i l’orgull de mostrar els paisatges de costa que tenim arreu de la comunitat, siguin platges, cales o zones de bany dins la mar, on poder fer un bon capfico.

En aquesta ocasió, Antònia Ferrer anirà fins a Sant Llorenç des Cardassar per conversar amb en Miquel Montoro, una de les cares més estimades d’IB3 amb la seva participació des dels onze anys i encara ara que en té 19 al programa més antic de la casa, Uep! Com anam? Allà n’Antònia farà una capbussada a la seva piscina, per després conèixer la zona de bany preferida d’en Miquel: Cala Roja.

Paral·lelament, Jaume Colombàs visitarà sa Pobla per conèixer els estius de la infantesa de Toni Ballador, el mestre de la pagesia a IB3 amb més de 600 programes emesos. En Jaume el durà amb el seu cotxe 2 cavalls fins a Can Picafort, platja que en Toni visitava de petit anant-hi en bicicleta. Passejaran en bici pel port de Can Picafort i miraran de pescar a Son Real amb en Manolo Barahona, gran amic d’en Toni amb qui faran una capbussada. I evidentment, Toni Horrach continuarà amb la seva entretinguda secció, de platja en platja.

El programa Capfico és una nova aposta d’estiu, que arriba amb un format fresc, divertit, de proximitat i que opta per l’entreteniment i l’orgull de mostrar els paisatges de costa que tenim arreu de la comunitat, siguin platges, cales o zones de bany dins la mar, on poder fer un bon capfico. Tots els programes de Capfico, una vegada emesos a IB3 Televisió, estaran disponibles a IB3 a la carta.



Farem un ‘Capfico’ amb David Ordinas i els Rabassons


Capfico, el programa refrescant de l’estiu, s’estrena a IB3 Televisió divendres