La decisió del Tribunal Suprem contra Álvaro García Ortiz aixeca polseguera en la política balear
Ball d’opinions entre les formacions polítiques de les Illes després de conèixer la condemna del Tribunal Suprem contra el fiscal general de l’Estat. Els partits d’esquerra la critiquen. El PSOE recorda les arrels del cas per la investigació de la parella sentimental de Díaz Ayuso i ho veu com una “lluita política” des de la judicatura. Més per Mallorca ho ha definit com a infame, i assegura que fa temps que una part del poder judicial adopta decisions que afecten persones, moviments i partits concrets.
Els populars, en canvi, consideren inèdita la condemna, critiquen que el Govern central s’hagi posicionat públicament en contra de la sentència i demana la dimissió de Pedro Sánchez. Vox es remet a la valoració del seu líder estatal que ha fet a través de la xarxa social X, en la qual acusa el govern central d’embrutar les institucions.
Els serveis d'emergències varen practicar-li la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-lo
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició