societat

Les infermeres desplaçades a Can Misses parlen de “situació caòtica”

Lamenten que la societat no sigui conscient de la situació crítica que viuen, especialment la frustració de veure que la gent no utilitza les mascaretes al carrer


Rosa i Raquel són dues de les infermeres que s’han desplaçat des de Mallorca fins a Eivissa per donar suport a les seves companyes de l’Hospital Can Misses. Elles s’han incorporat fa poc en aquest centre, però parlen d’una situació caòtica. També lamenten que la societat no sigui conscient de la situació crítica que viuen, especialment la frustració de veure que la gent no utilitza les mascaretes al carrer.


Can Misses incorpora 11 infermeres i dos metges intensivistes per atendre un “volum important” de nous ingressos
Son Espases rep els tres primers pacients covid crítics de Can Misses
Can Misses es prepara per traslladar pacients amb coronavirus a Mallorca per descarregar la pressió hospitalària
Pressió màxima a Can Misses amb el 79% de llits ocupats per pacients amb covid
L’Hospital Can Misses amplia amb dos llits més la capacitat de l’UCI per a pacients covid

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

  1. Javier Perez 31/01/2021

    Buenos dias!
    Soy enfermero de Can Misses de la planta covid desde hace casi un año y por supuesto discrepo totalmente de las declaraciones de estas dos enfermeras. Estamos en una situación muy difícil en el hospital, donde en cuestión de 2 semanas hemos pasado de ocupar una planta covid a tener cuatro. Los profesionales por supuesto se han tenido que adaptar a una dinámica de trabajo que era nueva para casi todos ellos, y los primeros días fueron mas difíciles, eso sí nunca caóticos. Dada la experiencia profesional de casi todos ellos se han adaptado rápidamente a sus nuevas funciones y solo puedo sentir admiración por ello.
    Se ha extrapolado lo ya aprendido en nuestra unidad a lo largo de toda la pandemia a los nuevos servicios covid.
    Al fin y al cabo es un trabajo duro, difícil al principio porque te enfrentas a algo nuevo, pero este hospital tiene grandes profesionales que son capaces de hacerle frente.
    Con el epi sudas, es incomodo, aprietan las gafas y mascarillas por supuesto pero se puede soportar y al final sabes sobrellevarlo, con este problema convivimos los sanitarios de toda España y del mundo desde hace mucho, y no montamos ni mucho menos tanto drama.
    En lo único que puedo dar la razón a las entrevistadas es en la poca conciencia social de algunos con este problema, y es después de salir de estas unidades cuando mas te das cuenta de ello.
    Un saludo.

  2. Marta Labandera González 04/02/2021

    Donde esta el video de la enfermera de can misses ke se kejan del agotamiento, poco sueldo, horas nocturnas sin pagar, y los desplazados de Mallorca cobrando el doble y piso, un abuso y burla para los ke están precarizados y cansados todo el año y desde ke empezó la pandemia? No sé si se llamaba María José creo era x la tarde noche en ib3

Cercador |

recerca
cargando

| Emissió en Directe |


més contingut relacionat

El Mateu Orfila ha acompanyat 7 famílies en el procés de dol perinatal durant aquest any

15 famílies de Menorca han patit la mort del seu fill durant la gestació, en el moment del part o...

Sant Lluís reordenarà el trànsit al camí de ses Barraques per millorar la seguretat dels vesins

Es tracta d'una via molt estreta de doble circulació que causa moltes d'incomoditats als veïnats, sobretot, si van a peu