La Plataforma Macrogranges NO avisa que s'oposaran també a qualsevol nou projecte, tot i que sigui més proporcionat
Molta satisfacció a Sineu després de conèixer-se l’arxivament del projecte d’una empresa per instal·lar-hi una macrogranja de gallines ponedores i de recria. El batle de Sineu, Tomeu Mulet, celebra que la feina feta per paralitzar el projecte hagi donat fruits. Molt contents també els integrants de la Plataforma Macrogranges NO, que avisen que s’oposaran també a qualsevol nou projecte, tot i que sigui més proporcionat.
Una de les primeres reaccions polítiques a la notícia ha estat del PSIB. Els socialistes de Mallorca ho veuen com un triomf de la societat civil, però demanen una regulació perquè no es permetin les macrogranges a l’illa.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo