Desactivades totes les alertes per meteorologia adversa a les Illes Balears
Turistes gaudint de la platja a Ses Illetes, a Formentera. Foto IB3
209La jornada ha començat aquest divendres pràcticament igual a totes les illes, amb cel tapat i variable, vent i un temps més propi de final d’estiu que de plena canícula i temporada turística. La temperatura també han canviat respecte a aquests dies anteriors amb entre 2 i 4 graus per davall de les que tocaria ara, en ple mes de juliol.
A moltes platges, com la de ses Illetes a Formentera, dins el Parc Natural de Ses Salines d’Eivissa i Formentera, la imatge era de poca afluència de turistes i visitants, si ho comparam amb els dies anteriors. Tot i això, n’hi ha que no s’han resignat a gaudir d’un dia de bany i arena, tot i que el temps no acabi d’acompanyar.
Emergències ha desactivat al voltant del migdia d’aquest divendres totes les alertes per meteorologia adversa que hi havia activades.
⚠️Actualització de les alertes:
🟢 Desactivades totes les alertes per per meteorologia adversa a les Illes Balears. pic.twitter.com/MRM0xGGG4g
— Emergències 112 Illes Balears (@Emergencies_112) July 25, 2025
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992