Desactivades totes les alertes per meteorologia adversa a les Illes Balears
Turistes gaudint de la platja a Ses Illetes, a Formentera. Foto IB3
492La jornada ha començat aquest divendres pràcticament igual a totes les illes, amb cel tapat i variable, vent i un temps més propi de final d’estiu que de plena canícula i temporada turística. La temperatura també han canviat respecte a aquests dies anteriors amb entre 2 i 4 graus per davall de les que tocaria ara, en ple mes de juliol.
A moltes platges, com la de ses Illetes a Formentera, dins el Parc Natural de Ses Salines d’Eivissa i Formentera, la imatge era de poca afluència de turistes i visitants, si ho comparam amb els dies anteriors. Tot i això, n’hi ha que no s’han resignat a gaudir d’un dia de bany i arena, tot i que el temps no acabi d’acompanyar.
Emergències ha desactivat al voltant del migdia d’aquest divendres totes les alertes per meteorologia adversa que hi havia activades.
⚠️Actualització de les alertes:
🟢 Desactivades totes les alertes per per meteorologia adversa a les Illes Balears. pic.twitter.com/MRM0xGGG4g
— Emergències 112 Illes Balears (@Emergencies_112) July 25, 2025
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals