Desactivades totes les alertes per meteorologia adversa a les Illes Balears
Turistes gaudint de la platja a Ses Illetes, a Formentera. Foto IB3
453La jornada ha començat aquest divendres pràcticament igual a totes les illes, amb cel tapat i variable, vent i un temps més propi de final d’estiu que de plena canícula i temporada turística. La temperatura també han canviat respecte a aquests dies anteriors amb entre 2 i 4 graus per davall de les que tocaria ara, en ple mes de juliol.
A moltes platges, com la de ses Illetes a Formentera, dins el Parc Natural de Ses Salines d’Eivissa i Formentera, la imatge era de poca afluència de turistes i visitants, si ho comparam amb els dies anteriors. Tot i això, n’hi ha que no s’han resignat a gaudir d’un dia de bany i arena, tot i que el temps no acabi d’acompanyar.
Emergències ha desactivat al voltant del migdia d’aquest divendres totes les alertes per meteorologia adversa que hi havia activades.
⚠️Actualització de les alertes:
🟢 Desactivades totes les alertes per per meteorologia adversa a les Illes Balears. pic.twitter.com/MRM0xGGG4g
— Emergències 112 Illes Balears (@Emergencies_112) July 25, 2025
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears