IB3 | UEP! COM ANAM?: Tap de co...

IniciAltresUEP! COM ANAM?: Tap de cortí, filats i tumbet de tardor
Altres

UEP! COM ANAM?: Tap de cortí, filats i tumbet de tardor

L'amo en Toni Ballador anirà fins a Petra on coneixerà a dos divertits pagesos, a qui ajudarà a agafar pebres de tap de cortí.

899-frames4243.jpg
1 min de lectura

Aquesta setmana l’amo en Toni Ballador anirà fins a Petra on coneixerà a dos divertits pagesos, a qui ajudarà a agafar pebres de tap de cortí. Després partirà cap a Porreres per conèixer com és tot el procés per convertir-los en pebre bord.



El nostre jove pagès, en Jaume Coll, anirà a fer feina amb una família molt foravilera, a sant Mateu d’Albarca, on agafaran les darreres garroves, amollaran ovelles per netejar la vinya i berenaran de pa amb sobrassada. 



A Sant Jordi tastarem un tumbet de tardor de la mà d’una madona molt televisiva i amb productes collits a l’hort d’en Jordi Vall.

 Farem filats per Menorca i tindrem l’aparició estel·lar d’un gran poeta menorquí, qui serà?



El nostre youtuber pagès ens mostrarà com agafar figues cristianes i guardar-les per donar menjar als porcs a l’hivern.
 I a més a més, com cada setmana, podrem gaudir de les dites i gloses del nostre mestre de mestres, en Felip Munar.



Uep! Com anam?