Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Aquest diumenge està previst que es comenci a administrar la segona dosi als pacients amb els quals va començar la campanya de vacunació
49
Un total de 10.471 persones ja han rebut a Balears la vacuna contra la Covid-19 des que va començar la campanya d’administració, segons ha informat aquest divendres el Govern, amb dades fins al dia 14 de gener. En concret, a Mallorca s’ha vacunat 7.920 persones, a Menorca, 1.242 i a Eivissa i Formentera, 1.309 persones.
Una part d’aquests correspon al personal sanitari de primera línia, la campanya de vacunació de la qual va començar aquest dimecres. Segons les dades facilitades pel Govern, 3.177 dels 7.337 professionals cridats a vacunar-se (el 43%), ja han rebut la dosi.
Respecte als usuaris i professionals de residències de persones majors, està previst que aquest diumenge es comencin a administrar les segones dosis i comptar així amb els primers vacunats definitius.
La campanya de vacunació va començar a les residències de persones majors el passat 27 de desembre i aquest dimecres van començar també a rebre la dosi els professionals sanitaris més exposats a la malaltia.
8.420 persones ja estan vacunades a Balears amb la primera dosi del vaccí de Pfizer
Uns 7.500 professionals sanitaris estan cridats a vacunar-se a partir de dimecres
Miquel Fiol, director mèdic de l’Idisba: “No puc entendre com un 40% treballadors de les residències no es vol vacunar. És egoisme pur”
Culmina la primera fase de vacunació a les residències públiques de Mallorca
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial