El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La Conselleria d'Agricultura, Pesca i Alimentació posa en marxa un exhaustiu estudi per conèixer què menjam
Sabem què consumim de producte local a les Balears? Per aquest motiu, perquè uns creuen que molt i d’altres que poc, la Conselleria d’Agricultura, Pesca i Alimentació obri un concurs públic perquè sigui una empresa especialitzada qui esbrini què consumim.
Segons les darrers dades estimades del 2018, del que consumim només un 15% són productes balears. Les fruites i les verdures el que més. AgroMallorca, una de les empreses que més en distribueix, fins i tot a supermercats com Mercadona, assegura que la verdura i fruita balear que consumim no supera el 5%.
Una vegada la Conselleria tengui les conclusions de l’estudi determinarà quines són les iniciatives més adients per promocionar el producte local.
600 alumnes de Menorca mengen menús amb un 50% de producte local
El producte local a Mercapalma baixa un 18% la darrera dècada
Només un de cada cinc aliments consumits a Menorca són producte local
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Al cementeri de Sant Francesc ja descansen les restes de 27 possibles persones migrants sense nom