Així ho ha anunciat el secretari general de Vox, Ignacio Garriga, el qual ho proposarà al comitè de garanties: "Aquest cinc subjectes s'han mogut per una ambició personal"
El secretari general de Vox, Ignacio Garriga, amb el president del Parlament, Gabriel Le Senne, el passat 16 de gener. / ISAAC BUJ - EUROPA PRESS
755El secretari general de Vox, Ignacio Garriga, ha anunciat que proposarà al comitè de garanties del partit l’expulsió d’Idoia Ribas i els altres quatre diputats que han aprovat treure del grup parlamentari el president del Parlament, Gabriel Le Senne, i la diputada i presidenta del partit a les Balears, Patricia de las Heras. Segons Garriga, “Vox no ha expulsat a ningú. Han estat cinc diputats els qui han decidit de manera unilateral, sense autorització ni informació de la direcció nacional del partit, i per una ambició personal, expulsar a qui sí que representa Vox Balears”.
Garriga ha expressat així el suport del partit als dos dirigents apartats pel grup parlamentari, mentre que els cinc que han comunicat l’expulsió al Parlament han actuat “de manera unilateral” i sense informar a Madrid, per la qual cosa el número dos del partit proposarà la seva expulsió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Té casa a Formentera però li han negat el permís perquè el vehicle amb el qual l'acompanyen no és seu