Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
A Formentera i Mallorca, es manté la recomanació de no sortir al carrer a partir de les vuit del vespre
Les restriccions s’aixequen de manera desigual i el nivell és diferent a cada illa. Menorca passa al nivell 2. Mallorca i Formentera baixen al nivell 3. Eivissa continua al nivell 4.
A Formentera i Mallorca, es manté la recomanació de no sortir al carrer a partir de les vuit del vespre. Però a partir de dimarts, tindran una mica més d’ambient perquè serà quan obrin les terrasses, al 50% i fins a les 17.15 de l’horabaixa. Només podran ajuntar-se, en una taula, 4 persones de 2 nuclis de convivència. I queda prohibit dividir agrupacions més grans de gent en altres taules. La distància entre elles haurà de ser d’un mínim de metre i mig i els clients hauran de demanar asseguts. Podran fer comandes fins a les cinc en punt de l’horabaixa.
Formentera també obrirà la restauració exterior. Al 50% de cabuda i fins a les sis de l’horabaixa.
El que sí que ha entrat en vigor aquest dissabte és l’ampliació de la cabuda als comerços: passa a ser del 50 per cent. De moment, només ha afectat el petit comerç perquè es manté la prohibició d’obertura de les grans superfícies durant el cap de setmana.
RESISTENCIA BALEAR ES TORNA A MANIFESTAR DILLUNS:
Mentre es produeix aquesta flexibilització de les restriccions al sector de la restauració, la Delegació del Govern ha autoritzat finalment la manifestació convocada per Resistencia Balear dilluns.
En un primer moment, s’havia prohibit. Ho fan després que Mallorca hagi passat a la fase 3 i davant el canvi de la situació sanitària a l’illa. El recorregut s’haurà de fer amb totes les mesures de seguretat. La plataforma de restauradors demana l’obertura completa del sector.
Darrer balanç de la Covid-19 a Balears: 80 nous positius i 8 morts
Els inicis de la desescalada: comerços oberts al 50% i a partir de dimarts, també les terrasses fins a les cinc de l’horabaixa
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida