DISSABTE DE CINC DIES
» LA RÀDIO El Uau i la Ka descobreixen un altre objecte terrícola desconegut: té botons i un altaveu, i s’hi senten persones explicant, per exemple, quin temps farà demà. Esclar, no hi ha dubte! És una màquina del temps! Al niu, el pollets tenen problemes de cobertura amb el mòbil.
JASMINE & JAMBO
» PICA! PICA! T2 - 7 El Duduà és incapaç de fer un solo de bateria: no se’n surt, no es deixa anar. Arriba el Dubidú picant-se el cos, fent una exhibició de percussió corporal. En Jambo el posa com a exemple... fins que s’adonen que el problema és que el Dubidú té puces i s’està gratant. Però la Jasmine té una idea: potser les puces poden ajudar el Duduà a deixar-se anar.
BALEARS DES DE L'AIRE. EXTRA
» Campanet i Pollença
» Toni Pinya, el retorn al judaisme. Aquesta setmana el programa Arrels ens durà a conèixer un dels cuiners més emblemàtics i curiosos de les nostres illes: en Toni Pinya. Amb ell visitarem la finca on passà la major part dels seus estius d’infantesa. Allà, podrem degustar un plat ben especial. Per parlar dels seus avantpassats de jueus conversos ens trobarem amb l’actriu Aina Cortés i ens acompanyarà fins la mítica Merceria Can Àngela. Visitarem Alberto Bonnin, membre de l’associació Memòria del Carrer,que ens mostrarà la titànica tasca que han duit a terme. Coneixerem quina relació de parentesc te el nostre protagonista amb un dels actors més estimats i reconeguts de les nostres Illes. Entre altres missatges, un desde Jerusalem l’emocionarà especialment. I, per descomptat, descobrirem qui s’amaga darrera dels llinatges de Toni Pinya i moltes curiositats dels seus avantpassats, de la mà del nostre col•laborador Miquel Segura.
» A DINS LA SELECTIVITAT Més de 4.800 alumnes de les Balears s’han examinat de la selectivitat aquesta setmana i al programa A Dins us mostrarem com han viscut el procés els examinands però també els organitzadors de les proves. Com es preparen els exàmens i qui els corregeix? Com es custodien i es fan arribar a tots els centres? Quantes persones hi ha involucrades en el procés Són només algunes de les qüestions que us mostrarem A Dins: La selectivitat.
IB3 NOTÍCIES CAP DE SETMANA MIGDIA
EL TEMPS CAP DE SETMANA MIGDIA. INFORMACIÓ METEOROLÒGICA
» CASSOLA DE CAP LLOM, PATATES I COLS DE BRUSSEL·LES T9 - 903 Cassola de cap de llom, patates i cols de Brussel·les Cada dia, a IB3 Televisió, Santi Taura comparteix amb l’espectador la seva passió pel receptari tradicional balear. Avui farem un aguiat amb cap de llom tallat a daus, patates prèviament fregides i cols de Brussel·les. El secret del seu sabor és la picada de xocolata i amtelles torrades.
» PASSAR PENA T7 - 6 TÉNTOL,dedicat a PASSAR PENA, una característica que ens fa molt illencs. A ‘Quina penada!’, repassarem quines són les frases fetes i expressions que feim servir quan passam pena o tenim qualque preocupació. Tanmateix, ja coneixeu la dita, “Penes amb pa, fan bon passar!” En el programa de TÉNTOL dedicat a PASSAR PENA, la convidada especial és la comunicadora, MARTA SIMONET, a qui sotmetrem al nostre paraulòmetre. La nova temporada de TÉNTOL a IB3 Televisió està formada per 14 capítols dedicats, com en els anteriors episodis, a una temàtica diferent a més d’un nou format, nou disseny, noves seccions i imatges renovades generades a partir d’eines creades amb intel·ligència artificial. En aquesta nova temporada de TÉNTOL s’han incorporat una sèrie de seccions noves com ara la protagonitzada per 3 padrines, una de cada illa que fan conversa enrevoltant una camilla amb Xisco Nadal. També s'incorpora la GALLINETA CEGA, el format d’IB3 Ràdio de Téntol que tendrà la seva incursió a la televisió amb Àngel Aguiló acompanyat d’un PARAULÒMETRE al convidat sorpresa. Una altra de les novetats és la selecció de NOUVINGUTS, persones que varen néixer a altres països del món com Argentina, Alemanya, Nigèria, Anglaterra, Portugal, Cuba, Polònia, França, Equador, el Marroc, Romania o la Xina i que han après el català. I també és nova la secció dels INFANTS que enraonen sobre el tema del programa; i els DILEMES UNIVERSALS de Toni Jaume un format que també s’adapta del magazine de Téntol d’IB3 Ràdio que s’emet de dilluns a divendres de 15 h a 18 h. Com sempre, Téntol ha trescat A BALQUENA per més de 20 poblacions de les Illes Balears a la recerca de paraules, dites i expressions més genuïnes i; la cançó final serà a càrrec del músic manacorí Jorra Santiago.
» HORT FAMILIAR A S'ARANJASSA, SANTO DOMINGO DE MENORCA, TRAVESSAR MONGÒLIA A CAVALL I GULASCH ESLOVAC Aquesta setmana, l'amo de Can Uep!, en Toni Ballador, anirà fins a S'Aranjassa de Palma, on coneixerà a una parella i el seu fill que viuen a fora vila i gaudeixen de tenir un preciós hort familiar. Sembrarem melons, llevarem ulls a les tomatigueres, regarem, pintarem i cantarem tots plegats. En Lander, anirà fins a Sant Lluís de Menorca a feinejar amb un pare i un fill al seu hort que està situat a la finca de Santo Domingo. Collirem carabassons, sembrarem lletugues i coneixerem el cultiu dels germinats i collirem fraules. Al rebost d'aquesta setmana, una cuinera d'Eslovàquia i una cuinera mallorquina de potada, ens aguiaran un Gulasch de vedella per llepar-se els dits i mullar pa!!! I a Manacor, visitarem Natura Cavall, on recuperen cavalls abandonats i maltractats, i ens explicaran l'aventura que volen fer, de travessar tot Mongòlia a cavall. I com cada setmana, farem gloses i dites amb el nostre mestre de mestres, en Felip Munar i Munar. "Uep! Com anam?" s'emet
» SENCELLES
» ENTRE PINS I SAVINES,DEU ANYS DESPRÉS En aquest capítol d'Entre Pins i savines ens endinsem al municipi de Sant Josep de Sa Talaia on podrem visitar el jaciment fenici més important de l'illa d'Eivissa i coneixerem una tragèdia aèria que va tenir lloc l'any 1972. A més, descobrirem que l’entranyable mestre terrissaire que vam conèixer deu anys enrere, té relleu generacional amb la seva filla i ens aproparem a l'Eivissa més discotequera amb la primera escola per a Dj's de l'illa. Sant Josep, considerat la porta aèria d'Eivissa per ser la seu de l'aeroport ens espera!
Avui a Fred i Calent començarem amb un tàrtar de verdures amb crema d’alvocat. En Tolo i en Miquel ens prepararan uns rigatoni a la marinera. A Inca veurem com s’elabora un fuet de porc negre. Cuinarem albergínies farcides de rostit de galta de porc. Na Maria tastarà un Gall de Villalba. A Platges de Muro veurem fer diferents tipus de gelats. Na Júlia, una jove cuinera, ens delectarà amb uns ous farcits variats. I acabarem amb un arròs amb llet diferent: coco, curri, albercocs i poma verda.
» A DINS L'ALBUFERA
IB3 NOTÍCIES CAP DE SETMANA VESPRE
EL TEMPS CAP DE SETMANA VESPRE INFORMACIÓ METEOROLÒGICA
» JOAN ADROVER I ARNAU MARTI Coneixem Joan Adrover, agricultor i pioner de l’agricultura ecològica a Mallorca. Des de la seva finca, Sa Teulera, ha impulsat una manera de fer pagesia més saludable, sostenible i conscient. Un projecte de vida on conviuen el respecte per la terra, la producció pròpia i la pràctica del ioga. També visitem la casa d’Arnau Martí, arquitecte menorquí especialitzat en reformes amb ànima. A Maó, ha transformat una antiga construcció en cantonada en una de les cases més singulars i admirades de l’illa. Un exemple de com l’arquitectura pot donar una nova vida a espais carregats d’història.
CINEMA " JOHNNY ENGLISH "
Darrere del robatori de les joies de la Corona, s'amaga Pascal Sauvage John Malkovich, que també conspira per apoderar-se del tron. Li encarreguen la recerca del cas a Johnny English Rowan Atkinson, un agent tan lliurat al treball com a inexpert. Des d'aquest moment la informació confidencial, els cotxes de luxe i la tecnologia més sofisticada formen part de la seva rutina diària. La seva ferma determinació per arribar al fons de l'assumpte es veurà reforçada quan conegui a l'agent doble Lorna Campbell i s'enamori d'ellaJOHNNY ENGLISH
CINEMA " Un entrenador de futbol americà d'un institut de misteriós passat tracta de portar a un grup d'orfes a la final del campionat estatal durant la Gran Depressió. "
IB3 NOTÍCIES CAP DE SETMANA VESPRE
EL TEMPS CAP DE SETMANA VESPRE INFORMACIÓ METEOROLÒGICA
» HORT FAMILIAR A S'ARANJASSA, SANTO DOMINGO DE MENORCA, TRAVESSAR MONGÒLIA A CAVALL I GULASCH ESLOVAC Aquesta setmana, l'amo de Can Uep!, en Toni Ballador, anirà fins a S'Aranjassa de Palma, on coneixerà a una parella i el seu fill que viuen a fora vila i gaudeixen de tenir un preciós hort familiar. Sembrarem melons, llevarem ulls a les tomatigueres, regarem, pintarem i cantarem tots plegats. En Lander, anirà fins a Sant Lluís de Menorca a feinejar amb un pare i un fill al seu hort que està situat a la finca de Santo Domingo. Collirem carabassons, sembrarem lletugues i coneixerem el cultiu dels germinats i collirem fraules. Al rebost d'aquesta setmana, una cuinera d'Eslovàquia i una cuinera mallorquina de potada, ens aguiaran un Gulasch de vedella per llepar-se els dits i mullar pa!!! I a Manacor, visitarem Natura Cavall, on recuperen cavalls abandonats i maltractats, i ens explicaran l'aventura que volen fer, de travessar tot Mongòlia a cavall. I com cada setmana, farem gloses i dites amb el nostre mestre de mestres, en Felip Munar i Munar. "Uep! Com anam?" s'emet
PAISATGES
» Toni Pinya, el retorn al judaisme. Aquesta setmana el programa Arrels ens durà a conèixer un dels cuiners més emblemàtics i curiosos de les nostres illes: en Toni Pinya. Amb ell visitarem la finca on passà la major part dels seus estius d’infantesa. Allà, podrem degustar un plat ben especial. Per parlar dels seus avantpassats de jueus conversos ens trobarem amb l’actriu Aina Cortés i ens acompanyarà fins la mítica Merceria Can Àngela. Visitarem Alberto Bonnin, membre de l’associació Memòria del Carrer,que ens mostrarà la titànica tasca que han duit a terme. Coneixerem quina relació de parentesc te el nostre protagonista amb un dels actors més estimats i reconeguts de les nostres Illes. Entre altres missatges, un desde Jerusalem l’emocionarà especialment. I, per descomptat, descobrirem qui s’amaga darrera dels llinatges de Toni Pinya i moltes curiositats dels seus avantpassats, de la mà del nostre col•laborador Miquel Segura.
T4 - 17 REsum
BALEARS DES DE L'AIRE. EXTRA
» Inca, Llubí i Búger
PÍNDOLES CUINA AMB SANTI TAURA
» CIURONS