IB3 | PROGRAMACIÓ TELEVISIÓ i R...

AVUI
10/11/2025
08:05

» OSTEOPOROSI Aquesta setmana, l’equip de Vida Saludable abordarà una malaltia molt silenciosa vincula a l’envelliment i la menopausa, que afecta a més dones que homes però que tothom és susceptible de patir: l’osteoporosi. Conversarem amb el Dr. Antoni Juan, cap de Servei de Reumatologia de Son Llàtzer i amb el Dr. Tolo Lladó, responsable de la Unitat de Fractures per Fragilitat del mateix hospital. La manca de densitat fa que qualsevol caiguda implica una fractura òssia. Ens ho contarà na Catalina, una pacient amb osteoporosi fa més de vint anys i, amb un educador físic farem exercicis per prevenir les caigudes que fan fractures a una classe plena de pacients amb osteoporosi. Combatrem la solitud no desitjada amb Creu Roja. I explicarem els problemes que moltes dones pateixen després del part: des de la depressió a qualsevol tipus de mal i sabrem com superar-ho. Tot això aquesta setmana a Vida Saludable.

09:05
11:00
15:30

EL TEMPS MIGDIA. INFORMACIÓ METEOROLÒGICA

15:45

» FOCACCIA DE CARABASSA I CAMAIOT T7 - 705 Focaccia de carabassa i camaiot Cada dia, a IB3 Televisió, en Santi Taura comparteix amb l’espectador la seva passió pel receptari tradicional balear. Avui prepararem una pasta per cuinar una focaccia. La cobrirem amb bocins de carabassa especiada i rostida i daus de varia negra. Finalment hi afegirem herbes aromàtiques i pinyons i ho enfornarem.

22:25

» ESCALDUMS DE FARAONA

00:25

ASSASSINATS AL NORD

» LA GUERRA DE LES ROSES T7 - 8

03:05

» TROBADA ANUAL DE BÈSTIES I DIMONIS DE BALEARS A Fora Por aquesta semana serem testimonis de com, amb ganes, un es pot convertir en dimoni si vol. En Renato pertany als tamborers dels Dimonis de Factoria de So, està avesat a estar davant les portes de l’infern, però mai no hi ha entrat. I no s’hi veu, l’asusta però li fa ganes… I aquest és el seu repte; convertir-se en Dimoni de Factoria, dur l’infern a la terra i dominar el foc a la Trobada Anual de Bèsties i Dimonis de Balears, només per començar! Haurà de passar per molts reptes físics i personals… s’enfrontarà a l’entrenament amb valor? Será capaç de configurar-se un perfil dimoniac? Sortirà al correfoc com un veritable Dimoni o s’espantarà del foc? Tot això I molt més a: Fora Por!

04:35

PAISATGES

06:45

» TÉNTOL RESUM 3 T4 T4 - 16 Resum
» TÉNTOL RESUM 4 T4 T4 - 17 Resum
» PEIXOS T5 - 1 PNDNT NDP

06:50

BALEARS DES DE L'AIRE. EXTRA

» Son Servera i Sant Llorenç
» Lloseta, Mancor i Selva
» Palma

06:55

PÍNDOLES CUINA AMB SANTI TAURA

» BRIDAR PORCELLA
» MONIATO
» ESPINACS