Cassola de verdures, bolets i ous “A taula” és el nou programa d’en Tomeu Caldentey. Cuinar és experimentar i compartir, i en Tomeu ho fa cada dia elaborant receptes de tota casta, des de la recepta més refinada fins a aquella que va aprendre de la padrina; plats dolços i salats, els clàssics de la cuina balear i també d’exòtics. En aquest capítol cuinarem una cassola de verdures, bolets. Començarem amb un sofregit i hi afegirem brou, on courem els bolets, faves, pèsols i carxofes. No faltaran la sobrassada i el botifarró. Ho rematarem amb un parell d’ous escalfats i ametla torrada. “A taula” ha estat produït per Espiral Producciones TV en coproducció amb IB3 Televisió.
E 444 Avui a Fred començarem amb unes cuixes de granot fregides acompanyades de wok de verdures. En Marcello ens prepararà llesques del papa amb ametlla torrada A Mercapalma veurem com s’elaboren verdures de V Gamma. Cuinarem una truita de llamàntol amb patata i salsa rosa. Na Maria tastarà un matambre a la pizza amb ensalada russa. A Sant Llorenç provarem kumquats i longans. En Jacinto ens elaborarà bacallà amb ceba confitada, xiitake i tòfona. I acabarem amb un pastís de melicotó, mascarpone i groselles.
TÉNTOL dedicat al foc i al lèxic i vocabulari relacionat amb la cultura del foc a les Illes, els foguerons, els festers, i la presència del foc en les festes populars. A ‘Treure foc pels queixals!’, descobrirem que “Amb el foc no s’hi juga”, que “A poc a poc s’encén el foc” o que si sempre frissam “Duim foc dins les sabates”. En el programa de TÉNTOL dedicat al FOC, la convidada especial és la cantant i artista felanitxera, MARIA HEIN.