IB3 | PROGRAMACIÓ TELEVISIÓ i R...

AVUI
04/06/2026
07:00

E 2272

07:45
08:10
09:05

AL DIA

E 2207

12:00

E 532

15:35

A TAULA AMB TOMEU CALDENTEY

T1 - E94 : BLANQUETA DE POLLASTRE

Blanqueta de pollastre

“A taula” és el nou programa d’en Tomeu Caldentey.

Cuinar és experimentar i compartir, i en Tomeu ho fa cada dia elaborant receptes de tota casta, des de la recepta més refinada fins a aquella que va aprendre de la padrina; plats dolços i salats, els clàssics de la cuina balear i també d’exòtics.

En aquest capítol cuinarem una recepta clàssica com és la blanqueta de pollastre.

Començarem donant una cocció justeta a uns talls de pitrera.

Bullirem una grapada d’arròs i elaborarem una veluté amb pastanaga, carabassó i bolets.

Acabarem integrant la carn dins la salsa i aromatitzant amb julivert i llimona.

“A taula” ha estat produït per Espiral Producciones TV en coproducció amb IB3 Televisió.

16:05

TIC-TAC

T2 - E93 : POLLENÇA


16:30

TIC-TAC

T2 - E63 : CAMPANET


17:15

E 2273

21:35
22:20

E 759 : ESPORGAREM VINYA AMB OSSIFAR, FAREM FEINES D’HORT A SON FERRIOL, CUINAREM UN TIRAMISÚ D’ENSAÏMADA A SANT CLIMENT

Aquesta setmana, l’amo en Toni Ballador, anirà ajudar a una família que està començant en el món de la vinya i del vi. Amb dues joves germanes esporgarem una vinya a s’Aranjassa, també coneixerem al pare i el veurem capolant l’herba i amb la mare conversarem sobre els inicis. Acabarem les feines berenant amb tota la família i amb un concert exclusiu dels Ossifar. El nostre jove pagès, en Lander anirà amb un pagès a escampar fems d’ovella a la seva finca de Son Ferriol. També llevaran els ulls a les tomatigueres, llevaran les herbes a les cebes i colliran un bon canastró de pebres. Al rebost d’aquesta setmana, una al·lota menorquina ben dolça, ens cuinarà un deliciós tiramisú d’ensaïmada al poble de Sant Climent. Al CEIP Rodamilans de Sineu, coneixerem el seu hort i els animals que tenen perquè els més petits puguin gaudir i conèixer les competències bàsiques d’una manera divertida. I com cada setmana, farem gloses i dites amb el nostre mestre de mestres, en Felip Munar i Munar.

23:40

E 710 : UNA MADONA AMANT DELS ANIMALS I LA PAGESIA, VISITAREM LA VAQUERIA DE ST. CATALINA A MENORCA I CUINAREM UN PLAT

Aquesta setmana, l’amo de Can Uep, en Toni Ballador, anirà fins a Montuïri per a conèixer a una madona amant dels animals i de fora vila. L’ajudarem a col·locar garrafes de plàstic per espantar els aucells i també fermarem les tomatigueres a les canyes. Entrecavarem cacauets, ens mostrarà el seu jardí, on té coloms i una Puríssima que serà beneïda pel rector del poble. Acabarem les feines berenant amb tota la família entre bones rialles. El nostre jove pagès, en Lander, anirà fins a la formatgeria de Santa Catalina des Mercadal, per ajudar als dos joves pagesos que la regenten. Donarem menjar a vaques, cavalls i porcs, ens mostraran el rebost on guarden la producció pròpia d’embotits i formatges que tastarem en companyia de la madona. I per aca-bar i amb la panxa plena partirem a donar llet als vedells més petits. Al rebost d’aquesta setmana, una veïnada de Marratxí i amant de la cuina tradicional ens farà un plat d’estiu, canelons freds. A Eivissa visitarem un lloc de venda de productes ecològics a peu de carrer, “El Corondà d’en Celleràs”, on ens explicaran la seva història i veurem com agafen la maduixa autòctona eivis-senca. I com cada setmana, farem gloses i dites amb el nostre mestre de mestres, en Felip Munar i Munar.

02:10
02:55

E 532

04:35

E 5
La història d’un superheroi de 5 anys que ajuda els sense sostre. Un bebè que fa tutorials de cuina, i un daltònic que veu els colors per primer cop. Aquests personatges i d’altres històries en aquest capítol de Favorits. Balears: Un artista que va penjar la seva obra a Instagram i ha acabat pintant per Madonna i pel Papa. Valencia: El futur de l’arquitectura, la realitat virtual als edificis. Catalunya: L’enginyer que grava tots els detalls dels seus viatges en 4K.

05:05

PAISATGES 2026

E 1

05:15

E 2273