El vicepresident de Vox a les Balears, de moment, tanca la porta a una possible reconciliació amb els cinc diputats díscols
Imatge d'arxiu.
223Després de la voluntat dels diputats revoltats de Vox de reconduir la situació en la crisi oberta, per part del sector oficialista de Vox, el vicepresident de la formació a Balears, Fulgencio Coll, ha assegurat que l’actuació dels cinc diputats crítics no té marxa enrere, i, de moment, tanca la porta a una possible reconciliació de les dues faccions del partit. “El que han fet és tan fora de lògica que no té marxa enrere”.
En declaracions al programa ‘Al dia Mallorca’ d’IB3 Ràdio, Coll considera que la crisi interna de Vox es resoldrà amb l’expulsió definitiva del partit dels cinc diputats crítics, i, arribat el cas, diu que Prohens haurà de decidir si vol governar amb cinc persones que no són de fiar i li demana que faci “un Ayuso” i convoqui eleccions per “sortir d’aquesta crisi”. L’exmilitar creu que Vox obtindria uns bons resultats perquè “el Vox que queda en peu és l’autèntic que defensa els valors i no cadires”.
En el supòsit que el PP entregui la presidència del Parlament a un dels diputats díscols, Coll adverteix que aquest moviment afectaria a les relacions entre Vox i el PP, sense aclarir si tendria conseqüències en la governabilitat de l’Ajuntament de Palma i el Consell de Mallorca.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes