Defensen la feina dels 5 diputats díscols i demanen que la direcció estatal es pensi bé la resolució de l'expedient d'expulsió, perquè podria suposar "una fugida massiva d'afiliats"
Creix la tensió a Vox, i representants municipals demanen la reestructuració de la direcció del partit a les Balears. En concret, els regidors de Vox a Lloseta i Esporles. Defensen la feina dels 5 diputats díscols i demanen que la direcció estatal es pensi bé la resolució de l’expedient d’expulsió, ja que diuen que pot suposar una fugida massiva d’afiliats.
Precisament, aquest mateix dimecres, la direcció nacional ha comunicat formalment als 5 diputats que se’ls obri expedient disciplinari, mentre que Idoia Ribas, portaveu del Grup Parlamentari Vox al Parlament de les Illes, ha insistit avui que els 5 diputats garantiran l’estabilitat del Govern del PP.
Tot això, quan aquest mateix dimecres s’ha filtrat als mitjans de comunicació un informe intern que hauria elaborat Patricia de las Heras quan va entrar a la direcció balear i que va remetre a Madrid. De las Heras acusaria Jorge Campos d’utilitzar el partit per beneficiar-se tant en espècies com econòmicament. En aquest escrit, assenyalaria Campos de beneficiar una empresa del que llavors era el seu cap de comunicació i l’exdona de Campos, Montse Amat, d’intentar destruir l’organització.
Jorge Campos ha reaccionat a les xarxes socials. Diu que fa anys és víctima d’injúries, calúmnies, difamacions i falsedats i que emprendrà les pertinents mesures judicials contra els seus autors. El diputat insisteix que no cal caure en el joc dels que volen desestabilitzar el partit. De las Heras, per la seva part, ha declinat fer declaracions a IB3 Notícies.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo